creating a new creativ platform

måndag 11 juli 2011

Mitt resterande 2011...och kommande 2012.

2011: Utställningen "Signerat" på arkitekturmuseet med konsthantverkarna är i full gång, I september ställer samtliga masterstudenter som tagit sin examen under ledning av proffessor Morten Löbner Espersen ut i Höganäs (vernissage 3/7 2011). I höst börjar jag också en deltidstjänst på Löftadalens folkhögskola som ansvarig keramiklärare plus att jag skall jobba i Rörstrands gamla fabriker i Rörstrands Kulturforums regi med att ta fram några rörmoduler som går att utveckla eller använda i arkitektoniska sammanhang, nybyggnationer eller annan offentlig utsmyckning förhoppningsvis. I november(5/11) är det vernissage och seminarie på utställningen slump - luck by chance , som annordnas av Gustavsberg Konsthall i samarbete med Bomuldfabriken Kunsthall i Arendal Norge. Vernissage i Arendal alltså den 5 nov 2011. Utställningen flyttas till Stockholm i februari 2012.

2012: separatutställning på Eksjö museum, Eksjö. april 2012 samlingsutställning Dalslands konstmuseum maj 2012, separatutställning på Konsthantverkarna i Stockholm september 2012 samt att jag kommer delta i "Project Network" Artist in Residence på Guldagergaard, Danmark nov/december 2012.

Så det verkar som jag är fullbokad till nästa jul...spännande känsla! Det trodde jag aldrig. gäller att kunna leverera också...

Inga kommentarer: