creating a new creativ platform

onsdag 28 februari 2007

Tillbaka!

Tillbaka! Om det nu skulle vara någon som undrar vart jag tagit vägen? Till alla er kan jag bara säga INFLUENSA. Fy fan! Efter att ha återfått eller återtagit kontakten med min aldrig sinande inspirationskälla känner jag att jag så sakteliga återkommer till livet. Inspirationen flödet - livsgnistan helt enkelt. Jag inser nu att det är lika med att göra våld mot sig själv genom att avstå från människor , saker och händelser som gör en glad. Det låter enkelt, men jag lovar dig att det är fan så mycket svårare än man tror. Att hålla gnistan vid liv genom dessa underbara människor som verkligen ger en ett utbyte, en kick och livsgldje. Det finns så många energitjuvar och till en början märker man dom inte ens, inte förrän man känner sig uttömd på energin och glädjen. Det gäller ju litteratur, mat konst, fritidsaktiviteter, människor ja allt som hör till livet. Vlj dessa ingredienser med omsorg och eftertanke. Och nöj dig fan inte med mindre. Jag tänker inte göra det hädanefter.

Inga kommentarer: