creating a new creativ platform

onsdag 16 januari 2008

vidare

Nya året börjar verkligen med uppriktighet,kaos och återhämtning. Sanning konsekvens och insikter. Ja, vad pratar jag om egentligen?
Gjorde en SWOT-analys på min skola...och DET var inte helt enkelt! Värre för vissa än för andra. såklart.så är det ju alltid.
SWOT
det är utrikiska och står för svagheter,styrkor, möjligheter och hot.
Kan göras på verksamheter, produktutveckling, och...människor.
Problemet var till stor del okunnighet i kombination med att det blev för nära,för personligt och fööör känsligt. Me visst det förde något gott med sig men vi stapplar vidare på väg att resa oss igen efter ett relativt hårt fall. Det landade bra för mig rent personligt, men akta dig för vad det kan göra med människor om man inte kan hantera det. verktyget alltså.SWOTEN.

Jag jobbar på och försöker hitta nya ännu bättre strategier och upplägg för att strukturera min tid och alla olika intressen. På det igen! nya projekt och nya idéer även om det också kommer utveckling av gamla projekt.ja ja ja JA!

Det är just nu så djävla roligt !!

Inga kommentarer: