creating a new creativ platform

fredag 17 oktober 2008

höga förväntningar

Inatt drömde jag om att jag hade riktigt bra samtal med en och annan lärare på skolan och jag hade bra handledning med mycket info. Igår natt drömde jag att en vän till mig (om jag fortfarande får kalla honom det) ringde och vi pratade en stund på telefon och känslan när jag vaknade var verkligen glädje och lättnad. Frågan är...om drömmarna symboliserar en innersta önskan hos mig ett behov eller om allt det där står för något helt annat?

Imorgon är det loppis på Bellevue som gäller. Ett stall med något visst nummer och en spilta med ett annat nummer. Jag kommer inte ihåg vilka. Där är det i alla fall! Där ska jag och en vän sälja gamla saker. Jag har höga förväntningar... Och nu kom jag på det! Undra om inte några svanar kan få vara med där på bordet också. det där måste jag tänka till på. Självklart ska svanar säljas på loppisbordet till förmån för Surtes fågelförening!
Välkommna och fynda!

Inga kommentarer: