creating a new creativ platform

onsdag 29 oktober 2008

Svanprojektet

Alltså! Det började med den lilla dammen och en lapp som satt uppsatt på den så kallade svanstugan och en viljan väcktes till liv i mig om att hjälpa till. Det var så det började. Hur det slutar vet jag inte än...



De fina svanarna..





Svanstugan










Lappen
Jag ville gärna ge dom verkyyg.
Mitt problem var att jag inte hade några.
Hur skulle jag kunna skaffa fram verktyg att bidra med?
Jag kan keramik och resonerade som så.. att jag
kan tillverka något litet i souvenirformat att erbjuda människor
som har verktyg. Jag ville undvika pengar och kom således fram till
att en bytesaffär vore det allra bästa.




Mina byteslappar runt om i Surte







Tappra besökare till det lilla museet.
En regnig och mörk söndag..
Dom verkade intresserade, men hade tydligen inget verktyg i bilen.
Skulle kolla sa dom men kom inte tillbaka














Jag i aktion






















Några lappar var trots allt bortrivna.
Jag kladdade på ny information
























Surte













Inspektion
Inte mycket som hade hänt sen jag satte upp den lappen






























Inga kommentarer: