creating a new creativ platform

måndag 13 oktober 2008

älskade lokalblaska

Annonsen kommer nog inte in förrän på onsdag nästa vecka.
Ale kuriren .... undrar hur många som läser den?
Själv älskar jag alla lokalblad. Har alltid varit ett fan av dem oavsett var jag bott.
Härryda Posten, Leksandsbladet, Lerums Tidning, Alingsås Tidning etc.
Av alla dessa gillar jag Leksandsbladet allra bäst. Det är litet (a5) till storlek och kompakt med information av alla de slag. Mest annonser och notiser om vad som händer..typ nöjen och kyrkor och den lilla lokala biografen som bara visar filmer vissa dagar per vecka.

Nåja under bytesguiden (tror jag) ska man kunna finna nedanstående annons i alla fall, två veckor i rad och gissa om jag är nyfiken på om det kommer ge nåt? Det säger väl mer om andra än om mig själv?

Inga kommentarer: