creating a new creativ platform

söndag 14 oktober 2007

Den tyska portfolion

Nu är den i alla fall färdig. inlämnad för att lämnas in imorgon av en vän då jag är borta. Ska åka iväg men längtar redan hem igen. Se nåt annat se nåt nytt lära mig något få nya idéer nya infallsvinklar ..fan vad jag både älskar och samtidigt hatar de där orden. låter som klyschor just nu - sanningar i andra fall. kanske är inte värden svart eller vit inte ens nu. Man kan tillåta sig att vara olika på samma gång.Jag slår på datorn.gång på gång och ödslar tid på allt eller inget.Det har varit en härlig helg men krävande och den har varit lugn och (svårsmält) på
samm a gång. Jag vill gärna ta en kaffe.

2 kommentarer:

konstbyrån sa...

Å DE E NAJJS! snyggt jobbat och kom igen bara - flyt med det nu för i 17 alltså!!
själv är jag lite mer än småkär i en underbar människa. en sådan där goding man bara vill vara nära hela tiden och helst bara skulle vilja krama, luta mig mot, bli omsluten.
följa hans breda pannlinje med fingertopparna.
och det blir ju lite fel. SÅ kan det väl inte kännas nu. jo. det kan det. det gör det. längtar till jobbet...

elisabeth sa...

Fan va nice! Jag byter gärna känsla med dig.. tänk om man kunde gå in i varandras känsloliv och uppleva varandras innersta bara för en stund. Det hade varit häftigt!
Jag stressade som fan med den där portfolion för att bli klar innan den 15:e - och så visade det sig att den inte skulle vara klar förrän 15 November!!! suck.