creating a new creativ platform

söndag 28 oktober 2007

jag bara tänkte att......

okej. Eftersom jag håller på att komma ikapp med gamla grejer, inlämningar och sådant som jag kommit efter med så kan jag idag meddela att jag faktiskt lyckats. Jag är inte helt på mållinjen men en bra bit på väg.
London blir en paus mitt i detta. Har egentligen inte alls tid men ska åka och hälsa på den glömda brorsan med resten av syskon.Dvs ett syskon( på DEN sidan )och gamla pappa.
Det ska bli så TREVLIGT.
LONDON - det var verkligen längesen.

Så var det det har med FACEBOOK som jag kommit mer och mer i kontakt med den sista veckan och så stod det ju en artikel om det så passande i tidningen igår... Det har ju varit på tapeten länge men jag har valt bort att ens kolla in det men nu är det precis som att jag inte kan värja mig längre. Då slår det mig att jag kan söka tex. mina syskon på facebook och mycket riktigt har en av mina småsystrar( som inte alls är så liten längre) och kanske har även brorsan i London en sida??? Skulle kanske jag också... Du vet, så där blir det ju att man tänker. Det tar bara för mycket tid som jag faktiskt inte har just nu, men jag blev ändå lite nyfiken nu i veckan.

Inga kommentarer: