creating a new creativ platform

fredag 28 mars 2008

Dag 3

Egentligen har det inte hänt sa mycket sen igar. Jag har ända fatt en liten ordning pa saker och ting och börjar kanske skönja en liten struktur. Pa Tisdag nästa vecka ska jag träffa lärare pa avdelningen Kunst. Dom vill gärna sätta mig där istället för avdelningen design som jag sökte till. Sa som det känns nu sa känns det helt okej. Jag har hört att de ska vara duktiga pa konceptuell kunst och det är jag ju intresserad av. Jag far se när jag varit där. Pa onsdag far jag mitt studentleg och tillgang till datorer etc. Idag tror jag att jag skall tillaga en god sallad till middag - igar at jag soppa pa burk till middag. Gulaschsoppa saklart! Mums. Kvällarna(dom tva jag varit här) har jag spenderat med läsning och en kopp te. Med lysröret tänt saklart. Mysigt? Sadär....
Dagarna är walkingdays. Idag har jag inte sa stor lust att bara flyta omkring utan köper nog med mig lite gott hem och kurar pa rummet ända.

Inga kommentarer: