creating a new creativ platform

torsdag 27 mars 2008

guten Tag!

Upp klockan 04:15 för att aka till flygplatsen klockan 5. Planet gick 06:45 och med byte i Köpenhamn var jag framme i Berlin klockan 09:20. Bussen fran flygplatsen gick sa att jag hann med den precis. Likasa med taget fran Bahnhof till Halle. Allt gick i ett. Väl framme i Halle var jag lätt hungrig och gick saklart direkt pa en Mc Donald där pa stationen. Perfekt!
Med en burgare i magen och pommes och det där satte jag mig i första bästa Taxi som tog mig till skolan. Konstigt nog sa var den allra första personen jag träffade pa utanför där och den som jag fragade en tjej som "fatt mig" blivit ombedd att ta hand om mig, sa hon fragade direkt om det var jag som var fran Göteborg... och det var det ju. Hon kunde visa mig till administrationen sen sag jag inte henne mer, men jag har hennes telefonnr. om jag nu vagar ringa...
Rummet är inte särskilt mysigt. Som tur är har jag hittat det här internetcafét en halvtimmes promenad fran mitt "hem". Man kan ta sparvagn jag har bara inte provat det ännu. Jag har ganska manga dagar innan skolan drar igang pa allvar att sysselsätta mig pa, sa jag tänker att jag har tid att promenera. Bra för kroppen ocksa.
Bis bald!

Inga kommentarer: