creating a new creativ platform

onsdag 25 juni 2008

DEN bästa

Har börjat springa igen. samtidigt som jag försöker att inte äta sa mycket. Iallafall inte mycket varje gang eller inte mycket onyttigt. Det leder till att jag är sugen hela tiden och rätt trött faktiskt. Sa det kanske inte ar sa bra. Men det är skönt att springa, att röra pa sig. Sag en hemsk film igar ,jag tror den hette "Match Point" men hursomhelst sa spelade dom tennis i den filmen och jag blev sa sugen pa att börja . Jag har inte spelat tennis sen jag gick pa högstadiet. Jag var inte nagon tavlingsspelare men inte sarskilt dalig heller. Sa gör man ju nagot tillsammans med nagon annan ocksa!
Idag har jag varit i skolan hela dagen. Ja, jag kommer fortfarande inte upp i en 40 timmars arbetsvecka inte ens idag men sa är jag ju för förslaget om 6 timmars arbetsdag ocksa. Och det har jaag kommit upp till idag! Det ar helt otroligt hur manga möjligheter jag har med alla delarna till min rörinstallation nu nar de ar sa gott som fardiga...!!!!
Det är verkligen som en bygglada, en lada med klossar eller "lego" nej, battre än lego!
FANTASTISKT!
Nu galler det att hitta DEN kombinationen. DEN bästa. Infor arsutställningen......

Inga kommentarer: