creating a new creativ platform

onsdag 20 november 2013

Det är kul att planera och drömma….



Intressant och roligt att vara i Huvudstaden. Hälsar på min bror, åker bil med gps och känner mig, efter tre rundor runt slussen för att komma rätt till Konsthantverkarna och sedan ut till Vällingby, väldigt duktig trots allt. Jag kom fram. Det blev bra. Imorgon blir det en tur på gallerier och på kvällen boksläpp av Zandra Ahl på Gustavsbergs Konsthall. Ser jag fram emot. Samtidigt är jag mentalt i planeringen av konstkiosken och trots att jag inte gjort den ännu redan i färd med att leka med tanken var jag kan sätta upp den mer framöver. Det är kul att planera och drömma. Hoppas så mycket på att det kommer bli bra. Försöker verkligen ha någorlunda låga förväntningar….




                                                                                                                             drömmen 2011


 jag från i somras. Röda sten.


Inga kommentarer: