creating a new creativ platform

fredag 26 december 2008

Kom iväg till skolan och fick en del gjort.
på TV Selma Lagerlöf
födelsedagsfest hos mor

Har försökt nå en vän utan särskilt bra resultat
Blev dock uppringd ikväll (vilket är kors i taket) och det visade sig att vännen var ute på camp med gänget och hade slut på vin...
Inte jättekul att bli i hågkommen bara för att göra en tjäänst...:(

Men men , då vet man det.

Men tänk att ge sig ut för att sova i vindskydd i slutet på December, om så än i dubbla sovsäckar, så måste det ju bli sviinkallt i den isande natten! Jag avundas dom inte. Men tycker synd om dom att det goda vinet redan klockan 22:00 tagit slut. Fast å andra sidan tycker jag nog att det var en aning orutinerat att ta med sig för lite...de vet bättre. rutinerade drinkare.och campare med för den delen. macho?
Själv ska jag krypa ner i sängen med en varm kopp te och min bok om tillståndet i konsten. Myysigt.
Jag kom förresten fram till en sak under den här julen.Jag valde ju bort att fira med mina föräldrar och syskon i år, hade ingen lust alls och gjorde min egen grej, utan särskilt stora invändningar. Vad jag kom fram till vad att jag faktiskt tycker om dom. familjen och att jag genom att jag valde bort faktiskt tillät mig att sakna dem en aning. Det var en glädjande känsla. Och de finns ju kvar. Och jag vet att det är okej. Allt är okej.

Inga kommentarer: