creating a new creativ platform

tisdag 22 maj 2007

framme i Seuol !

.... i blogspot dashbord (i datorn pa hotellrummet pa Biwon Hotel i Seuol ) star allt pa koreanska och det ar tur att jag vet hur det ser ut sa att jag hittar ratt ! Skit haftigt. Det blir ju lite knepigt med texten ocksa. Jag ar alldeles for trott att skriva nagot av varde nu hoppas pa mer energi antagligen i morgon for det ar en jattehaftig stad fullt med blinkande lampor, neonskyltar, smala, smala grander och fuul, fullt, fullt med matstallen. Och snalla manniskor.

Hon ar glad att det finns dator pa rummet (for free)

2 kommentarer:

konstbyrån sa...

taaaaaaaa koooooooort!!!!!

lämna små avtryck och spår här och var där du går. hälsa staden från mig också. skriver i telegramstil. det blir så automatiskt. ifall det hörs dåligt. det är ju rätt långt till korea.

hittar du en SJUKT. kitchig väska som kostar billigt. köp den till mig! genast. telegramstilen går mig på nerverna. kan inte sluta. hjälp.
skratt. fniss.ta hand om dig!

elisabeth sa...

Nu ska jag ut pa stan och till universitetet efter att ha hittat nat att ata. skriver mer till dig sen! Klart jag tar koort och! koper vaska om jag hittar!!!