creating a new creativ platform

torsdag 1 november 2007

Hemma igen!

Hemma igen. hos dom små. Lagade middag, fixa popcorn framför tv:n, kolla mailen och spelade LOPPAN. Loppspelet - ha! det var längesen och jag hade glömt hur kul det var. Ett sådant enkelt spel, schysst att vara den som uppfann det. Det är gött att slippa sova på luftmadrass och i stället få krypa ner i sin egen säng.Kunna sitta vid sin egen dator utan att känna att man borde skynda sig lite för någon annan står på tur. Vi var tre - fyra stycken som stod i kö för att klara av sina "dagliga behov" vid datorn! Jag trodde inte att jag var såå beroende!

Nåväl skönt att vara hemma igen.

6 kommentarer:

konstbyrån sa...

gott att ha dej hemma vännen!

elisabeth sa...

Tack! Har du lust att komma in imorgon och se en måleri/smycke utställning på galleri Kaustik. Det är Jacob en kille från smycke som har vernissage och han är heelt underbar! Djävligt skön snubbe. typ kl. 16 00 ?

konstbyrån sa...

gissa att jag vill! TYVÄRR krockar det med min kusins 18årskalas...kl 15.
FAN. vill! kanske har han en ny utställning snart..

har förresten involverat mej i facebook. sicken hysteri. mår lite illa av tanken på det, men det gjorde jag med bloggen också..
tävling i hur många man känner och lista sina bästisar.

lite väl mycket juvenilt för min smak och väldigt för ytligt.håller låg profil där.

elisabeth sa...

ja visst. än så länge... ha ha! Okej du får träffa J en annan gång. You´ll love him !!

konstbyrån sa...

fyfan -precis! vad har jag gjort i fem timmar nu -jävla facebook!
jävla jag som gick på det! gaaaaaah...

elisabeth sa...

Det är en tidstjuv det där , va´. Men du är värd en eloge som ger dig in på det. Du har ju provat i alla fall!