creating a new creativ platform

söndag 24 maj 2015

Spännande dagar med uppstartandet av The MUD Market

Det här med sociala medier är ganska häftigt när man vill försöka nå ut till andra. Det är liksom något annat än sina egna inlägg på den privata väggen. Karin och jag messar febrilt mellan oss om idéer som utvecklas, omvärderas, blandat med antal gilla vi får på vår facebooksida och för de olika inläggen. Och ibland rasslar det till alldeles förfärligt och när det blir lite stiltje vet jag inte vad jag skall göra med all energi det genererar. Kan ju inte sitta här framför datorn och glo hela dagen! Så med andra ord genererar arbetet med The MUD MARKET väldigt mycket annat positivt. Till exempel har jag sorterat och städat i garderob och andra skåp. tvättat, packat upp ett flertal påsar, småväskor jag inte orkat packa upp tidigare. dammsugit, svabbat, och ja... sånt som vanligtvis INTE ligger högst upp på min dagliga prioriteringslista.
så skönt!
Vi har också firat min "svåger" Nils som fyller 30 år. Grattis Nils!
Och grattis Sverige som precis vann eurovision med Heroes!

Inga kommentarer: