creating a new creativ platform

lördag 6 januari 2007

starta upp

bara det, att starta upp en blogg! Kul som fan men det dröjer nog en tid innan jag fått hit lite kul länkar och så. Sista dagarna på jullovet och jag borde egentligen skriva på min terminsrapport. Istället sitter jag här och filosoferar. Men tanken var att jag ska använda den här bloggen som terminsrapport för kommande termin. Jag hade tänkt göra det till denna som just varit men kom på det så sent att jag försökte sätta ihop en som skulle vara i pappersformat men ha utseendet av en blogg. Jag kan säga att det INTE gjorde sig i pappers utskrift. En blogg ser ju ut som den gör för att den är lämpad för datorn. bara att tänka om. här är jag nu iallafall och undrar vad det ska bli av allt. jag lovar allt och ingenting.

1 kommentar:

Anonym sa...

det kan kanske stämma. tål att tänkas på.