creating a new creativ platform

torsdag 7 juni 2007

vernissage !!!

Jaha, hur blev det här då? Det ska föreställa en inbjudan till vernissage nu på lördag. Det är konsthantverk Kandidatexamen på Konstepedimin.

Inte för att jag tar exemen. än. Men det är helt klart värt att se (ändå) ha ha!! Det blir astrevligt tror jag. Jag hoppas på mycket folk, fint väder och en möjlighet att stämma upp ett gäng för antingen bad eller grillning så där rent spontant om man känner för det!
Konstepedimin är ett schysst ställe att vistats på bara det och lördagar kan ju hursomhelst ses som galleridag.
Jag vill iallafall passa på att göra reklam för en bra utställning där man kan beskåda det nya konsthantverket på G. Sen är det ju fortfarande magisterexamensarbeten på Röhsska att se.

Förresten det här med bloggen. Hur det startade och allt det och varför. Det slog mig nu när jag skriver lite om skolan och så, att det var en idé jag hade när det var dags att lämna in terminsrapporter att jag skulle skriva den som en blogg (tyckte jag var skitcoolt) . Bara det att när jag skrev ut den så såg det ju fan inte klokt ut. BARA Tråkigt. Effekten var ju helt försvunnen och jag insåg först då att en blgg´s layout ser ut som den gör och funkar som den gör BARA för att den ligger på Webben. Det är liksom det den ska göra. Så jag sa till mig själv att nästa år ska jag hänvisa till en riktig blog. på nätet. Så eftersom jag hade sagt det högt och också skrivit det i min pappersrapport som jag fick skriva och göra om , blev jag "tvungen" att komma igång med en blogg. Så att jag hade en att hänvisa till. Så de första grejerna handlar nog en del om skolan, nu har jag gått ifrån det men återkommer ibland, som nu här.

Inga kommentarer: